2009. augusztus 12., szerda

09 augusztus 12

Köszönhetően drága Enikőnek ma különleges,már rég érzett élményben volt részem.Almási Jonathan Csaba divatfotós stúdiójában tölthettem a napom végigkísérve egy profi magazin fotózás kulisszatitkait.A képeket amiket a modellekről készítettem nem publikálom mert nem szeretném ellőni az újság előtt.Minden esetre arról írnék pár szót milyen hatással volt rám ez a csodálatos lehetőség.



Délelőtt érkeztem a helyszínre,sétáltam odáig közben találkoztam a stábbal és elfoglaltuk a terepet.Nagy volt a sürgés-forgás,dolgos kezek szorgoskodtak mindenütt.,a kreatívitás csak úgy szikrázott a levegőben.Fullosan felszerelt stúdió,profi stáb,profi felszereléssel.Életképeket próbáltam az elején lőni,majd ahogy elkezdődött a fotózás,mint valami transz állapot, elkapott a hév és rákattantam kicsit az egyik modellre.Ilyen kecsesen nőt mozogni életemben nem láttam,teljes tudatában volt a testének és gyönyörű volt minden szettben.A lenyűgözöttségem tovább fokozta Csaba hihetetlen jó kommunikációs képessége,ahogy a részletekre figyelt,instruált.Igazából az ő képeit lőttem meg én is,de gyakorlásnak és tapasztalatnak felülmúlhatatlan volt és egy ilyen stúdióban fotózni először elképesztő élmény.Rég volt ilyen szép napom,köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése