2009. június 24., szerda

09 június 24

Nagyon fiatalon 14 éves koromban csináltattam az első tetoválásom egy 10 emeletes ház második emeletének konyhájában egy otthon összetákolt géppel.Mi más lehetett volna,mint a csillagjegyem,a skorpió.Divattetkó:-)Nem is lett annyira jó,így később mikor magam is kedvet kaptam a tetováláshoz átrajzolgattam a mintát egy kicsit.Végül egy egész mellkasos nonfiguratív őrület lett belőle,amit később jobbnak láttam megcsináltatni rendesen,de hát akkor érjen már könyökig:-)Betegség ez,rengeteg embert láttam már ahogy elkapja,csak az első minta kell,semmi más.Ez valami érdekes formája az önkínzásnak ami egy idő után már élvezetté válik:-)Kb 10 éve nem varrattam magamra,pedig voltak még ötleteim.Viszont valamelyik nap egy kávézóban ültem és megláttam egy csapat német fiatalt akiken volt minta bőven és az egyik srác nyakán lévő tetkó után jött a nagy ötlet.Vagyis csak annyi hogy nekem a tarkómra kéne valami,helyben ki is találtam mi,de ez legyen meglepetés,már jelentkezett is nálam valaki aki fotózná:-)Ezek a képek egy cimborám kidekorálásán készültek,akinek én csináltam az első tetoválását.Azóta került még egy-két firka a srácra:-)))



1 megjegyzés: