2009. június 20., szombat

09 június 20

Tamást egy véletlen folytán,hivatalos ügyeket intézve ismertem meg.Azonnal a fotózásra terelődött a szó,és így gyorsan el is jutottunk a közeledő esküvőjéhez.Egerben mondták ki a boldogító igent,a beállított képek fotózása a Püspök kertben volt,szerintem ezt a helyet esküvői fotósoknak alakították ki.A borús idő némileg betett a fények szempontjából,de legalább nem esett.A vidám pár nagyon együttműködő volt,élvezték és partnerek voltak a fotózásban.







A mai megbízás csak a templomig szólt.Kevés fény mellett vaku nélkül fotóztam,egy ekkora helységben mint az Egri bazilika lehetetlen kivakuzni mindent,ráadásul természetellenes is.A kevert fények is becsapták a gépet,így maradtam a jó bevált meleg színeknél.





Örülök hogy megismertem a fiatalokat és a vendégeket,ha a bulin nem is voltam ott,biztos vagyok benne hogy jól érezték magukat.Eszternek és Tamásnak pedig sok boldogságot közös jövőjükre!

2 megjegyzés:

  1. Egy biztos esküvői fotózást nem vállalnék! :))
    Igaz senki sem kért meg rá! Kedvencem a lányok hátulról, egymás derekát átfogva!
    Gratulálok: Laci

    VálaszTörlés
  2. Pedig nagyon élvezetes tud lenni az első pár bénázás után:-)

    Köszönöm véleményed

    VálaszTörlés