2009. május 15., péntek

09 május 15

Nagyon mérges voltam ma magamra.Már korábban jött egy levél az FKF-től hogy lomtalanítás lesz,de nem néztem meg hogy pontosan mikor,pedig már régóta meg akartam fotózni ezt a témát.Szokásomhoz híven a drága délelőtti órákat alvással töltöttem,és mikor délután kidugtam az orrom az Akácfa utcába sokként ért a látvány.Hatalmas nyüzsgés mindenhol emberek,tiszta bolhapiac hangulat volt.Mivel még a napi teendőkkel sehol nem voltam azonnal gépet ragadtam és a Blaha felé vettem az irányt.Végigsuhantam az Akácfa utcán,jobbnál jobb pillanatok mellett mentem el,nyakból fotóztam párat,kóstólgattam a helyzetet.Eltelt a délután és este születésnapi családi összejövetelre voltam hivatalos,azért még odafelé úton csináltam pár képet,több ember is volt,jobbak voltak a helyzetek.Kicsit késve is érkeztünk a vacsorára:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése