2009. május 13., szerda

09 május 13

Kényeztetés volt ez a mai nap mind a fotósnak,mind a modellnek.Különféle wellness kúráknak voltunk részesei,kár hogy nem az én kicsit másnapos fáradalmaimat enyhítették.Azért jutott élvezet számomra is,a hely lélegzet elállító volt,Közép-Európa egyik legnagyobb fedett vízi élményparkjában és wellness központjában voltunk.


A forgatások között,alatt volt lehetőség néhány portré elkészítésére is.Sokat tanultam ma a fotós-modell kapcsolat kialakításáról,nagyon fontos hogy akit fotózok felszabadult legyen,egy ilyen helyen ez nem volt nehéz,a lányok természetesek voltak,hisz valóban élvezték a programot.




A fürdő részen találtam pár érdekesebb részletet,és az épület kialakítása is stílusos volt hangulatos,így az is elég jól fotózható volt.

2 megjegyzés:

  1. szia Zoli:)
    ma voltam Debrecenben egy kiállításon. Sajtó fotók voltak kiállítva, és meglepett mikor megláttam a Pásztorfiú című fotódat, gratu a munkádhoz.
    Máté

    http://kepfeltoltes.hu/view/090515/K_p0004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Máté.Örülök hogy láttad a kiállítást

    VálaszTörlés