2009. április 5., vasárnap

09 április 4 - 5

A tegnapi és a mai napot önhatalmúlag egy nappá nyilvánítom,mivel tegnap egy olyan csodálatos és képekben gazdag kirándulásban volt részem hogy ma egész nap a feldolgozás vette el korlátlannak mondható időm.Bár én ezt nem érzékelem,nektek biztos szemet szúrna hogy ma nem szombat van,meg különben is,nem is tudom milyen nap van úgy kivagyok a monitor bámulástól:-)

Az egész úgy kezdődött hogy hivatalos voltam a Prizma kör "A Corvin sétánytól Japánig" címmel megrendezett fotókiállítás megnyitójára.Gratulálok a klubnak,szép képeket tettek falra és a zene is nagyon jó volt!Ezután egy egyre kedvesebb ismerősömmel kocsiba ültünk,mivel erre a délutánra egy bakonyi túrát terveztünk be.Gyönyörű már-már nyári időt sikerült kifognunk,hét ágra sütött a nap,a fák rügyezésnek indultak,itt a metszés ideje,a kerteket ellepték a szorgos kezű nénik,bácsik:




Az út mellett találtuk ezeket a gigantikus szélerőműveket(nem szélmalmokat:-).Környezetvédelem,megújuló energia,trendi téma,hát jó hogy megálltunk lőni pár képet:



A következő megálló Tés volt.Az energiaforrás ugyan az,csak a kor más.Ha jól tudom Magyarország legjobb állapotban megmaradt szélmalmai(nem szélerőművei:-) találhatók itt.Sokszor jártam már itt,kedvelt fotós hely.Tessék szépen a bejutás legális módját választani,200 HUF a belépő,és így még az egyik malom kb 1 kilós kulcsát is megkaphatod:-)






Az utolsó helyet a Balaton partján találtuk.Na jó,hazudtam,már több mint 3 éve fotózom ezeket a stégeket.Minden napszakban,évszakban készítettem már itt képet.Mivel pont eggyel többen fotóztak már itt mint kéne,nem árulom el a pontos helyet:-)Mindig nagy örömmel tölt el a találkozás a tóval,már több mint egy éve nem voltam itt,hihetetlen az a nyugalom amit itt érzek,talán ezért nem tudom soha megunni ezt a témát.Miután rutinszerűen végigkattintgattam az összes stégemet,a fárasztó nap után egy kis vízmorajlás hallgatás,Balaton illat szaglászás következett,majd hulla fáradtan irány vissza a nagyvárosi dzsungelbe.Ja majd elfelejtettem! Külön köszönet annak a Mercisnek aki a reflektorjával bevilágította nekem a köveket az utolsó képen,neki ajánlom a szerintem legjobb fotót amit tegnap csináltam.Véletlenek ugye nincsenek...






8 megjegyzés:

  1. jó kis tóra lehetett :)

    a képek persze szokásszerint nagyonjók...

    VálaszTörlés
  2. 4718, én csak ennyit mondanék.. :))
    (..de akkor ki kéne hagynom, hogy a legjobb szélmalmos (nem szélerőműves) természetesen sorrendben a 3. és hogy a többiek nevében is köszönet a gratulációért!) :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Zoli!
    Jó hogy elindult a saját blogod.
    A változatosság kedvéért megint nagyot alkottál.Tetszenek a túrátokon készült képeid.
    A metszős képekért nem kellett volna ilyen messzire menni;))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a kiállításhoz,kár hogy nem tudtunk találkozni.

    Örülök hogy rám leltél!

    VálaszTörlés
  5. Apukám!Azért azt ne felejtsük már el, hogy ha én nem vagyok, akkor ezek a stéges képek sincsenek...ugye?:)

    VálaszTörlés