2009. április 10., péntek

09 április 9

A mai nap ismét a streeté,bár nem sokat pörögtem az utcán mert szokás szerint későn keltem,majd egy fél napot felemésztő szüttyögés következett még a tegnapi Okamis képekkel,kicsit lestrapálódtam.Azért akadt később egy pár óra amit ki tudtam használni,hála istennek lassan állandóan lehet számítani a délutáni fényekre



Valami furcsa késztetés útján úgy éreztem ma újra le kell fotóznom a Lánchidat.Útban arrafelé keltette fel az érdeklődésem ez a szabadtéri felhívás,miszerint túl sokan figyelnek minket.Vajon Isten figyel még ránk,vagy már csak a kamerák?Az utcán élőkre vajon ki figyel?Mi figyelünk egymásra?Meg hasonló gondolatok a leghíresebb hídig...


És odaérve a nap beteljesüléséhez,átvágva a kígyózó autósorokon megtaláltam a mai ellenfényes fotóhelyszínemet is.Azért szép ez a híd,nem vitás:-)


1 megjegyzés:

  1. Nahát, elvittelek a Blaháig erre te visszagyalogoltál a Lánchidhoz? Ez a hajós kép tetszik a legjobban. Klasszak a szinek. Biztos a Kelvintől :)

    VálaszTörlés