2009. szeptember 22., kedd

09 szeptember 22

A szépségkirálynők gyűrűje mai is körbevett,egész nap az ország nevezetességeit jártuk,az első állomásunk Eger volt.Korán indultunk Ráckevéről,ahova igen körülményesen jutottam ki kora reggel,hosszú sztori:-)A megérkezést követően városnézésből,kisebb zavarkeltésből,múzeum látogatásból állt a délelőtti program.Eger nagyon kellemes csendes város,szeretek itt lenni.





Ebéd és a kötelező kávé után a várban folytattuk a sétát.Szeretem ezeket a programokat mert sokszor eljutok olyan helyekre is amiket amúgy nem lenne lehetőségem megnézni,vagy nem is gondolnék rá hogy érdemes lenne.A várat sikerült újra felfedeznem a lányokkal.



Ami erre a szép napra feltette a koronát a nagy síkság,a Hortobágy volt.Egy lovaskocsis túra mellett láthattuk ezt a gyönyörű tájat.Ahogy bukott le a nap éreztem hogy kezd bizseregni a kezem és ennek őrült tájképezés lesz a vége:-)






Így is lett!Itt éreztem csak mennyire hiányzik az Alföld,ahonnan én is származom.Eszményi fényeink voltak,teljesen rákattantam a folyamatos kép áradatra.Amúgy is nagyon kedvelem ezt a sárgás színteret,itt ez alapból adott volt.Az egész környezet már-már színpadiasan tökéletes volt,nagyon jól esett tájképezni újra...







Egy finom vacsora után még egy koktél várt a kis csapatra a Liszt Ferenc téren 2 sarokra tőlem Pesten,ahol később elbúcsúztam a stábtól.Hosszú és fárasztó két napot kell majd kipihenjek és képben feldolgozzak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése